خرید و نگهداری مواد محترقه جرم است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سلسله گفت: خرید و نگهداری مواد منفجره و محترقه جرم است و متخلفان مطابق قانون مجازات می‌شوند.

یونس آزادپور افزود: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات جریمه خواهند شد.

وی اظهار داشت: از شهروندان درخواست می‌شود هشدار‌های قضایی و پلیسی را در خصوص حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری جدی بگیرند چراکه با برهم زنندگان امنیت و آرامش شهروندان در این مناسبت برخورد می‌شود بنابراین از خانواده‌ها انتظار می‌رود در روز‌های پیش رو مراقب فرزندان خود باشند.

وی افزود: حفظ امنیت و آرامش جامعه همواره یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و ایجاد بی نظمی و سلب آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضا و پلیس است بنابراین انتظار می‌رود والدین و خانواده‌ها، هشدار‌های پلیس را در خصوص حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری جدی بگیرند تا فرزندانشان دچار آتش‌سوزی یا نقص عضو نشوند.

آزادپور اضافه کرد: والدین از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی توسط فرزندان جلوگیری کنند تا سرود شاد زندگی را در صدای مهیب نارنجک و مواد محترقه به سکوت و غم تبدیل نکنند.

وی با اشاره به اینکه آرامش روحی روانی و سلامت جسمی مردم از اولویت‌های پلیس است تاکید کرد: چنانچه فردی به حقوق مردم تعدی کرده و با ایجاد بی نظمی در جامعه آرامش مردم را به هم بزند پلیس با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.