اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله‌زده+فیلم

فرماندار ویژه شهرستان خوی از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

فرماندار ویژه شهرستان خوی از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۶:۴۶ صبح روز جمعه مورخه ۴ فروردین، زمین لرزه‌ای به قدرت ۵.۶ ریشتر شهرستان خوی را لرزاند.

ذبیح الله کاظمی افزود: همزمان با این زمین لرزه، سریعاً تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند و تمامی دستگاه‌های خدمات رسان به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: مردم آرامش خود را حفظ کنند و به مکان‌های امن بروند و از توجه به شایعات خودداری کرده و تمامی اخبار را از رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

محبوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی نیز در مصاحبه با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند و هنوز آمار دقیقی از میزان خسارات احتمالی در دست نیست و پس از بررسی به اطلاع خواهیم رساند.

وی همچنین افزود: جمعیت هلال‌احمر استان همزمان با این زلزله به حالت آماده باش قرار گرفت و در صورت نیاز با تمامی توان در صحنه حضور خواهد داشت.

خسارات مالی و جانی از زلزله امروز خوی گزارش نشده است

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان غربی هم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خوشبختانه گزارشی از خسارات مالی و جانی از زلزله امروز خوی دریافت نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.