تشدید نظارت بر نانوایی‌ها

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از تشدید نظارت بر نانوایی‌های استان خبر داد.

وفایی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: نظارت همه روزه مسئولین نمایندگی غله و خدمات بازرگانی شهرستان‌ها بر نانوایی‌ها برای بررسی وضعیت موجودی آرد، رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی به نانوایان، بررسی وضعیت تراکنش کارتخوان‌های هوشمند و رعایت ساعت کار در نانوایی‌های کشیک نوروزی تا پایان تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان ادامه دارد و تشدید خواهد شد.

او افزود:تیم‌های نظارتی متشکل از فرمانداری‌ها، جهاد کشاورزی، صمت، اداره کل غله، شبکه بهداشت و اتحادیه خبازان هم در این بازدید‌ها به منظور سهولت دسترسی شهروندان روزه دار و مسافرین استان به نان به عملکرد انبار‌های آرد، نحوه آردرسانی به نانوایی‌ها و عملکرد واحد‌های خبازی نظارت بیشتری دارند.

وفایی نژاد گفت:در اجرای این طرح که با رویکرد نظارت بر نحوه توزیع آرد، مصرف سهمیه آرد فوق العاده نوروزی و اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در مازندران آغاز شد، مواردی نظیر نحوه توزیع آرد به واحد‌های خبازی، نصب بنر کشیک نوروزی جهت معرفی به شهروندان و مسافرین، انجام تراکنش‌های متعارف در پخت و عرضه نان، رعایت ساعت پخت نان ابلاغ شده به واحد خبازی، برخورد با تعطیلات خودسرانه، رعایت بهداشت فردی و محیط، وضعیت وزن چانه و... مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

او افزود:ساعات پخت و عرضه نان در واحد‌های خبازی استان به گونه‌ای برنامه ریزی شده که با توجه به همزمانی ماه رمضان و تعطیلات نوروزی همواره نان داغ در دسترس مردم و مسافرین باشد.

وفایی نژاد گفت:ضمنا در صورت بروز هرگونه مشکل و یا به منظور آموزش در نحوه عملکرد دستگاه کارتخوان هوشمند بانک سپه، شماره پشتیبان ۰۲۱۲۳۷۶۲۳۷۶ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به نانوایان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
نان،سنگک،شده،بیست، تا،سی،هزار،تومن خجالت،بکشیدانسانها ی،باسواد،،جوان،ودلسوز،برا،جامعه،لازم است
Iran (Islamic Republic of)
سجاد حامدفر
۰۶:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
بسمه تعالی
خدمت مسئولان دلسوزاردونان کشور
موضوع،،مربوط به خطرجبران ناپذیرازبین رفتن گندم و ارد،این سرمایه استراتژیک وامنیتی کشور
ضمن عرض سلام ووقت بخیر
واقعیت این هست که باسیستم هوشمندفعلی فروش نان،عملا جلوی من نانوا دوتا راه قرارداده اید ،راه اول که توٱم با درامدحلال ووجدان راحت وجلب رضایت مردم،این است که هرکیسه اردراکه کمتراز50هزارتومان ازدولت میخرم باوجودافزایش هزینه های خمیرمایه،وکارگر،وحق بیمه واجاره وقبوض اب وگاز و..وهمزمان تحمل فشارهای بازرسی های بیمورد مکرروسروکله بامشتری وعدم تعطیلی و فرصت استراحت ومسافرت،پخت کنم وبفروشم به مردم که دراین حالت اول حتی با30درصدسودی که دولت محترم هم بمن میدهد بازبانرخ تحمیلی فعلی نان،کل سود من ازهرکیسه اردقطعاخیلی کمتراز200هزارتومان می باشد
واماراه دوم،،اگرالان درهرشهری تشریف داریدبایک جستجودردیوار،قیمت نان خشک رابررسی فرماییدهرکیلو ضایعات نان بین9تا11هزارتومان مشتری داردبرای مصرف دام
آخرین اخبار