تجهیز شبکه برق آذربایجان غربی به کابل خودنگهدار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: امسال بدنبال پوشش و تجهیز ۱۰۰ درصدی شبکه برق به کابل خودنگهدار هستیم که برنامه ریزی لازم هم صورت گرفته است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به لزوم ترسیم نقشه راه در راستای توسعه خدمت رسانی به مردم در سال جدید گفت: تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار از جمله پروژه‌هایی است که در سال جدید باید با جدیت دنبال می‌شود.

وی بدون اشاره به آماری در خصوص تبدیل شبکه برق به کابل خودنگهدار اضافه کرد: در سال جاری، باید میزان اجرای این طرح در سطح استان ۲ برابر سال گذشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: اهتمام در هوشمندسازی، تلاش برای کاهش تلفات شبکه، تلاش برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف منابع از دیگر اهدافی است که امسال یاید دنبال شود.

کیامهر با اشاره به اقدامات خوب شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در سال گذشته ادامه داد: تلاش همکاران در زلزله خوی که در ماه‌های پایانی سال گذشته رخ داد، مصداق بارز خدمت بود بطوریکه تکنسین‌ها و کارشناسان با وجود مشکلات زیاد به صورت شبانه روزی و بی وقفه برای ارائه خدمات به مردم کار کردند.

به گفته وی، برق به عنوان زیرساخت زیرساخت‌ها در تمام فعالیت‌ها و زندگی روزمره مردم تاثیرگذار است بنابراین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی باید به صورت مداوم نسبت به به‌روز بودن و بازسازی فرآیند‌های خود برای ارائه هر چه بهتر خدمات اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.