پرهیز از سفر‌های غیر ضروری به مناطق کوهستانی

افراد با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیر ضروری به مناطق کوهستانی مازندران پرهیز کنند.

محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و کاهش دما و بارش برف در ظرف ۴۸ ساعت آینده در سطح محور‌های کوهستانی استان هموطنان از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

او افزود: در طول ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی مازندران ۲۳ راهدارخانه فعالیت دارند که ۳۰۰ نفر از راهداران سخت کوش در قالب ۳۶ اکیپ راهداری زمستانی و با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۳۷۰۰ کیلومتر از راه‌های برفگیر و کوهستانی استان به انجام فعالیت‌های راهداری زمستانی مشغولند.

محمدنژاد ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محور‌های اصلی و شریانی استان باز و تردد در آن‌ها برقرار است، گفت: با توجه به کاهش دما در محور‌های کوهستانی به همه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

او افزود: با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محور‌های شریانی و اصلی بوده، از این رو از هموطنان خواهشمندیم با توجه به هشدار‌ها و اطلاعیه‌های مکرر رسانه‌های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.