ممنوعیت تردد در حاشیه رودخانه‌ها و سازه‌های آبی مازندران

شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و سازه‌های آبی مازندران طی دو روز آینده ممنوع است.

کمیته مدیریت بحران شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی برای دو روز آینده در ارتفاعات و مناطق دامنه‌ای این استان، نسبت به خطرات احتمالی تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌های سراسر استان و تاسیسات آبی هشدار داد.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی جدید در مازندران طی دو روز آینده و احتمال طغیان و بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها در سراسر استان، کمیته مدیریت بحران شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران حضور شهروندان و مسافران در حاشیه رودخانه‌ها و سازه‌های آبی و مناطق سیل‌خیز را در روز‌های جمعه و شنبه -۲۶ و ۲۷ خرداد ممنوع اعلام کرد.

طبق پیش‌بینی‌ها در دو روز پیش رو با توجه به بارندگی‌های رگباری و رشد ابر‌های هم‌رفتی، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در دامنه‌ها، مناطق بالادست و مسیل‌ها وجود دارد و بر همین اساس نیز حضور شهروندان در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز می‌تواند خطرساز باشد؛ بنابراین تاکید می‌شود که هم‌میهنان و هم‌استانی‌ها طی دو روز آتی از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، کانال‌ها، تاسیسات آبی و مناطق دامنه‌ای خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار