مصوبات سفر وزیر کار به استان چهارمحال و بختیاری پیگیری شد

مصوبات سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نوروز امسال به استان چهارمحال و بختیاری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر و مدیران ستادی این وزارتخانه پیگیری شد.

سید صولت مرتضوی روز پنجشنبه ۱۰ فروردین در این ارتباط ویدئوکنفرانسی با قول مساعد نسبت به تخصیص اعتبار لازم برای اجرای طر‌های سفر رییس جمهور و سایر طرح‌های مصوب این استان در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: اولویت ما افتتاح طرح‌های سفر رییس جمهور و طرح‌های نیمه فعالی است که از سال‌های گذشته در این استان کلنگ زنی شده است.

وی ادامه داد: همچنین مصمم هستیم تا با سرمایه گذاری در این استان در راستای توزیع عادلانه منابع که مورد تاکید رییس‌جمهور است گام برداریم تا هم در راستای رونق تولید و هم رونق اشتغال در این استان تحولاتی شکل گیرد.


بیشتر بخوانید


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مصوبات این وزارتخانه برای استان چهارمحال و بختیاری در سه حوزه درمان، سرمایه گذاری و صندوق بازنشستگی به جد پیگیری می‌شود و حجم سرمایه گذاری در این سه بخش در استان بی نظیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست اظهار داشت: چنانچه اعتبار لازم برای اجرای طرح‌های مصوب به استان اختصاص یابد بخشی از این طرح‌ها از جمله طرح‌های ورزشی در هفته کار و کارگر افتتاح می‌شود.

محسن مولوی افزود: سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان و همچنین سفر سال گذشته رییس سازمان تامین اجتماعی به استان منشا خیر بسیاری برای استان بوده است و با اجرای این مصوبات گام‌های بزرگی در راستای رونق تولید و اشتغال در استان برداشته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.