پلمب ۱۰۷ واحد صنفی متخلف در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۰۷ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شده است.

غلامرضا سالاری گفت: بیشترین تخلف مربوط به صنف‌های میوه، مرغ و پوشاک بوده که عمدتا در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان، تخلف گرانفروشی آن‌ها محرز و به استناد مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا، دستور پلمب واحد‌های صنفی مذکور صادر و اجرا شده است.

او گفت: تعزیرات حکومتی استان در برخورد با اخلالگران در بازار و اجحاف کنندگان به شهروندان هیچگونه اغماضی نخواهد کرد و احکام تعطیلی واحد‌های صنفی گرانفروش و متخلف بطور جد اجرا خواهد شد.

سالاری از شهروندان تقاضا کرد تا هرگونه تخلفات صنفی را به شماره‌های ۱۲۴ سازمان صمت یا آدرس اینترنتی tazirat۱۳۵.ir گزارش کنند تا نسبت به بررسی موضوع و برخورد با متخلفین اقدام شود.

محکومیت ۱۴ میلیاردی یک کشتارگاه به علت اخلال در بازار مرغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف تخلف عرضه خارج از شبکه ۲۵۰۰ کیلوگرم مرغ توسط یک کشتارگاه در استان خبر داد.

سالاری گفت: با گزارش سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر تخلف یک کشتارگاه در استان، پرونده‌ای برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

او با اشاره به احضار مدیرعامل کشتارگاه و انجام تحقیقات در این رابطه گفت: طی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این کشتارگاه اقدام به عرضه خارج از شبکه ۲۵۰۰ کیلوگرم مرغ نموده و از این طریق موجب اخلال در بازار مرغ شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی بررسی‌های به عمل آمده، تخلف انجام شده محرز و نهایتا حکم به جریمه ۱۴ میلیارد ریالی کشتارگاه مذکور صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار