جابجایی ۱۵ هزار و ۱۵۷ مسافر در فرودگاه بین المللی کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : نوروز امسال ۱۵ هزار و ۱۵۷ مسافر در این فرودگاه بین المللی به مقاصد داخلی جابه جا شدند.

مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : این تعداد مسافر نوروزی از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز چهاردهم فروردین جاری، در قالب ۱۵۲ پرواز داخلی به مقاصد تهران، مشهد، کیش، شیراز و عسلویه جابه جا شدند.

وی افزود: با پیگیری‌های استاندار کرمانشاه و وزیر راه و شهرسازی ۴۴ پرواز فوق العاده در این ایام در مسیر‌های مشهد، کیش و شیراز انجام شد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه اضافه کرد: افزون بر این تعداد مسافر بیش از ۹۰ تن بار در مسیر‌های مختلف در این تعداد پرواز به مقاصد داخل کشور جابجا شده است.

بیاتی، استقبال از مسافران نخستین پرواز نوروزی، راه اندازی ستاد تسهیلات نوروزی، زیباسازی و فضاآرایی محوطه فرودگاه، برپایی سفره هفت سین در ورودی و خروجی سالن عمومی و اجرای طرح «فرشتگان سرزمین من» در راستای عفاف و حجاب را از برنامه‌های این فرودگاه در ایام نوروز امسال عنوان کرد.

وی با اشاره به کاهش ۲۱ درصدی میزان جابجایی مسافران در ایام نوروز امسال در مقایسه با پارسال یادآور شد: از مهمترین دلایل این کاهش جابجایی مسافر کمبود ناوگان و نیز بهسازی باند فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی است که هواپیما‌های پهن پیکر اجازه نشست و برخاست در آن را ندارند.

بیاتی اظهار امیدواری کرد با توجه به استقبال بسیار خوب مردم این استان از سفر‌های هوایی و پیگیری‌های لازم ناوگان مورد نیاز برای تقاضای مردم استان فراهم شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.