شعار سال ۱۴۰۲ شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل رونمایی شد

طی مراسمی، از شعار کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ با عنوان «آرامش، رفاقت، کار و تلاش» رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: الگوی تعالی سازمانی یکی از ابزار‌های مهم و تاثیرگذار برای ارتقاء و توسعه دستگاه‌ها محسوب می‌شود و ضروری است تا با پیاده سازی ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی، تا حصول نتیجه نهایی که همان کسب رضایت عموم مردم است قدم برداریم.

هاشم علایی ادامه داد: با نامگذاری سال ۱۴۰۲ با عنوان «آرامش، رفاقت، کار و تلاش»، تلاش خواهد شد تا ضمن ایجاد رفاقت و دوستی میان مجموعه کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی، در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان و افزایش رضایتمندی مراجعین، حرکت مضاعفی داشته باشیم که در این بین، نقش نیروی انسانی کارآمد و صادق بسیار کارگشا خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه، این نامگذاری با خرد جمعی کلیه کارکنان حاصل شده است، افزود: این شعار برگرفته از فکر و خواست همه همکاران بوده است و به‌گونه‌ای هوشمندانه انتخاب شده است تا ضمن تحقق منویات مقام معظم رهبری، شاهد افزایش رفاه و دوستی کارکنان در سال ۱۴۰۲ باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های سال جدید شرکت شهرک‌های صنعتی با محوریت توسعه شهرکها، تامین زیرساختها، تعیین تکلیف قرارداد‌های راکد و اجرای برنامه‌های حمایتی مختلف از واحد‌های تولیدی خواهد بود که امیدواریم با کمک کارکنان و صاحبان واحد‌های تولیدی، شاهد رشد تولید و افزایش حضور سرمایه گذاران در استان باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار