دیدار فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با معتمدین و مسئولین شهرستان تفتان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با معتمدین، روحانیون، متنفذین، خانواده شهدا، سران طوایف، ریش سفیدان و مسئولین شهرستان تفتان دیدار و گفتگو کرد.

  سردار شفاهی  فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این دیدار با تاکید   بر اتحاد، همبستگی، دیدن مشترکات و تقدیر از مردم شهرستان تفتان که فریب خائنین به نظام مقدس جمهوری را نخورده و نخواهد خورد. زمینه اتحاد و همدلی و همبستگی هرچه بیشتر مسلمانان و نابودی دشمنان را فراهم ساخته است.

وی افزود: اثبات ناعادلانه و ظالمانه بودن و نا کارآمدی نظام حاکم بر روابط و مناسبات جهانی و بین المللی برای کشور‌ها و اندیشمندان آزاده‌ی جهان با شهادت این سرداران غیور مقاومت، جلوه دقیق‌تر و نمود عینی‌تری یافت.

چندین سال فعالیت و تلاش گسترده سیاسی و دیپلماسی نمی‌توانست این چنین فریاد چند دهه مقاومت جمهوری اسلامی ایران  مبنی بر ظالمانه بودن نظم حاکم بر روابط بین الملل را به دنیا اثبات کند.

سال هاست که جمهوری اسلامی به همه دنیا اعلام می‌کند که نظم حاکم بر روابط بین الملل، نامتوازن، غیر عادلانه و ظالمانه است و برخی کشور‌ها به ویژه آمریکا در راس این بی عدالتی و نابرابری در روابط بین المللی قرار دارند و هر اقدام استعماری و ظالمانه خود را با استفاده از قدرت و جایگاه خود در این هژمونی به ظاهر قانونی، توجیه کرده و به هیچ نهاد و سازمان بین المللی هم پاسخگو نیستند.
وظیفه و رسالت مهم همه ایرانیان، مسلمانان و آزادی خواهان جهان این است که در تقویت، تحکیم و ماندگاری مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار