جمع آوری ۵۵۰ میلیون تومان در جشن گلریزان میبد

معاون امور اقتصادی استاندار گفت: ۵۵۰ میلیون تومان در جشن گلریزان شهرستان میبد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

عظیمی معاون امور اقتصادی استاندار در نهمین سال جشن گلریزان شهرستان میبد ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این جشن گفت: هدف از برگزاری جشن گلریزان که با تلاش فرماندار و مقامات قضایی شهرستان‌ها برگزار می‌شود، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

عظیمی با بیان اینکه مسائل مالی، نفقه، مهریه و حوادث کارگاهی مصداق جرائم غیر عمدی است که افراد را گرفتار بند می‌کند افزود: درسال ۱۴۰۰، ۱۹۴ زندانی و درسال ۱۴۰۱، ۱۶۳ زندانی را با ۲۲ میلیارد تومان از کمک‌های شما مردم در استان یزد آزاد کردیم که ۱۸ نفر از آن‌ها زن بودند.

او تصریح کرد: این موضوع روز به روز در یزد تشدید می‌شود و هنوز بیش از ۴۰۰ زندانی در استان داریم که نیاز به آزادی دارند.

معاون امور اقتصادی استاندار گفت: در شهرستان‌های اردکان و میبد حدود ۳۰ میلیارد تومان برای آزادی ۱۸ نفر زندانی و مددجو نیاز است که بخشی در اردکان تامین شد و بخشی هم امشب از سوی خیران نیک اندیش میبد تامین می‌شود و بخشی هم ازطریق تسهیلاتی که آماده می‌کنیم تامین می شود.

عظیمی گفت: مقوله زندان شوخی نیست و از خانواده‌ها خواهش داریم ضمانت الکی نکنند و چک‌های خود را دراختیار افراد قرارندهند چرا که با یک اشتباه کوچک، شرایط سختی در انتظار افراد است و تا ستاد دیه شروع به کار کند دو ماه زندان برای افراد درنظر گرفته می‌شود که خیلی از این افراد خانم و دارای عروس و دامادند.

سجادی پور فرماندار میبد هم با قدردانی از حضور پرشور مردم خوب و خیر شهرستان میبد و مدیران واحد‌ها صنعتی در جشن گلریزان گفت: ۵۵۰ میلیون تومان در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.

سجادی پور افزود: امیدواریم این سنت حسنه بعنوان یک کارخیر و فرهنگی در جامعه گسترش یابد تا ما بتوانیم زندانیان جرائم غیر عمد را به کانون گرم خانواده شان برگردانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار