امسال روز قدس به یادماندنی در تاریخ استان ثبت می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همانطور که مردم استان در ۲۲ بهمن سال گذشته حضور گسترده و حماسی خود را در حمایت از آرمان‌های نظام اسلامی نشان دادند در روز قدس نیز صحنه به یادماندنی را در تاریخ استان ثبت می‌کنند.

محسن حسین میرزایی روز یکشنبه ۲۰ فروردین در نشست ستاد انتفاضه و قدس این استان افزود: پیش بینی می‌شود مردم استان از هر قفشر و گروهی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین همچون سال گذشته و البته پرشور و گسترده‌تر در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: این حضور گسترده می‌طلبد تا هنرمندانه به تصویر کشیده شود که وظیفه صدا وسیما و رسانه‌ها در این خصوص سنگین است و باید با ثبت تصاویر هنرمندانه این حضور حماسی را به همگان نشان دهند.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری پیشنهاد داد تا اقشار و گروه‌های مختلف نظیر عشایر، ورزشکاران، جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌ها با لباس مخصوص و نماد‌های خود در راهپیمایی حضور پیدا کنند.

حسین میرزایی تصریح کرد: در عین اینکه راهپیمایی حماسی و گسترده‌ای را در استان شاهد خواهیم بود، اما باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد تا برخی افراد معدود دست به دوقطبی کردن این رویداد نزنند.

برچسب ها: روز قدس ، مردم فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار