هم افزایی و انسجام تشکیلاتی لازمه تحقق اهداف

مدیران و کارشناسان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در یک نشست صمیمی بر هم‌افزایی و انسجام تشکیلاتی بیش از پیش مجموعه برای تحقق اهداف امسال تاکید کردند.

در این نشست که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد، هریک از مدیران و کارشناسان به بیان نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های کاری خود پرداختند.

محسن حسین میرزایی در این نشست وحدت و انسجام تشکیلاتی را لازمه پیشبرد بهتر امور دانست و گفت: هرچه بتوان وحدت و همدلی را در مجموعه خود تقویت کنیم به همان اندازه امور بهتر پیش می‌رود و به نتایج قابل قبول‌تری دست پیدا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: معاون سیاسی، امینی و اجتماعی استانداری مجموعه هماهنگ و همراهی است که تاکنون وظایف محوله را بخوبی ایفا کرده است و انتظار می‌رود در ادامه نیز بتوان تاثیرگذاری مثبت خود را در امور استان نشان دهیم و مدیریت ارشد استان را در راستای تحقق اهداف عالی ترسیم شده یاری دهیم.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، پویایی و پرهیز از روزمرگی را از دیگر انتظارات خود از مجموعه عنوان کرد و گفت: فلسفه وجودی همه مدیران خدمت به مردم است برهمین اساس باید به صورت هدفمند، برنامه‌محور و با عزم جهادی و پرهیز از روزمرگی امور مردم را سامان داد.

حسین میرزایی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و تسریع در پیگیری امور مردم خاطرنشان کرد: پیگیری به موقع و مناسب مطالبات و امور مردم موجب اعتمادآفرینی و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار