دیدار مدیران فرهنگی استان و ارتشیان با نماینده ولی فقیه در استان کرمان

به مناسبت هفته هنر انقلاب و  دهه ارتش، مدیران فرهنگی استان و ارتشیان مستقر در کرمان با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار کردند. 

به مناسبت هفته هنر انقلاب و  دهه ارتش مدیران فرهنگی استان و ارتشیان مستقر در کرمان با حجت الاسلام و المسلیمن علیدادی سلیمانی،  نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در  این دیدار گفت: هنر  رسیدن به هدف را کیلومتر‌ها نزدیک تر می‌کند و زمانی که در جهت مثبت به کار گرفته شود، بازدارندگی فرهنگی را بالا می‌برد و جلو تهاجم را می‌گیرد.

او افزود: لازم است دستگاه‌هایی که ماموریت هنری دارند در یک هم افزایی  برای  ارائه کار‌های اثرگزار تلاش کنند.

در این دیدار مجتبی اسدی، رییس حوزه هنری استان کرمان رونمایی سردیس سردار سلیمانی در فرودگاه کرمان، راه اندازی موکب هنری و برگزاری شب شعر طنز دولخ را از مهم ترین برنامه‌های چهره‌های هنری استان کرمان اعلام کرد.  

همچنین نماینده ولی فقیه در استان در دیدار ارتشیان مستقر در کرمان با قدردانی از تلاش‌های ارتش در راه عمران و آبادانی  گفت: هر جا بحرانی در کشور رخ می‌دهد، ارتش در  برای کمک رسانی و بازسازی همواره حاضر بوده است.

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا نیز در این دیدار گفت: امروز راهبرد اصلی ارتش، همان سند چشم انداز و آرمان مقدس جمهوری اسلامی؛ یعنی نابودی رژیم صهیونیستی است و ارتش در این زمینه پشتیبان تمام عیار نظام  می باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار