۳۰ شهرک صنعتی در استان اردبیل فعال هستند

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه ۳۰ شهرک صنعتی در این استان فعال هستند از آغاز واگذاری‌ها در فاز جدید شهرک صنعتی ۲ اردبیل خبر داد.

یاسر عبداللهی عابد گفت: امسال زیرساخت لازم در شهرک صنعتی ۲ با تامین اعتبار لازم فراهم می‌شود؛ ضمن اینکه علاوه بر فاز توسعه‌ای ۹۵ هکتاری فاز توسعه‌ای ۶۵ هکتاری هم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل در آیین درختکاری تحت عنوان"هر شهید، یک درخت" در شهرک صنعتی ۲ اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل۲۰ شهرک دولتی و ۱۰ شهرک غیردولتی فعال هستند افزود: این شهرک‌ها سهم بسزایی در اشتغال استان دارند.

عبداللهی عابد با تاکید بر لزوم تکمیل مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی ۲ اردبیل گفت: اگر این تصفیه خانه به موقع راه اندازی نشود شاهد بروز مشکلات زیادی در این شهرک صنعتی خواهیم بود.

او افزود: با راه اندازی پست ۶۳ کیلوولت در شهرک صنعتی شماره ۲ مشکل برق و زیرساخت انرژی این شهرک تا حد زیادی برطرف می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل درختکاری در شهرک صنعتی ۲ اردبیل را گام مهم در افزایش فضای سبز در شهرک عنوان کرد و افزود: امید است در آینده شاهد توسعه بیشتر فضای سبز در این شهرک در کنار رونق تولید باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.