توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی

از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۱۳ هزار و ۲۶۸ بسته معیشتی و غذایی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند گفت: از ابتدای ماه مبارک ۱۳ هزار و ۲۶۸ بسته معیشتی و غذایی بین نیازمندان استان به ارزش ۱۲ میلیارد و ۸۷۰ تومان توزیع شده است.

سرهنگ خراسانی ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، عدس، خرما، رب و مرغ است.

به گفته وی این کمک‌ها با مشارکت دستگاه‌های اجرایی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، آستان قدس رضوی، جمعیت هلال احمر، بنیاد علوی، اوقاف و امورخیریه، دفتر امام جمعه، آموزش و پرورش، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نیرو‌های مسلح، دانشگاه علوم پزشکی، گروه‌های جهادی، خیرین و کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

سرهنگ خراسانی افزود: این بسته‌ها در سطح شهرستان‌ها از طریق مساجد بین نیازمندانی که توسط دستگاه‌ها از قبل شناسایی شدند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجموع کمک‌ها در بحث خدمات و تسهیلات ۳۱۳ میلیارد و ۶۰۷ میلیون ۸۳۱ هزار تومان بوده است گفت: پارسال ۱۳ میلیارد و ۹۸۴ میلیون تومان تسهیلات و ۲۹۹ میلیارد و ۶۲۳ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان خدمات به نیازمندان در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار