ژاوی: چمن ورزشگاه ختافه خشک بود و اذیت‌مان کرد

ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از تساوی بدون گل در زمین ختافه به انتقاد از زمین چمن این ورزشگاه پرداخت و گفت بار‌ها گفته است که این چمن بیش از حد خشک است.

بارسلونا در هفته بیست و نهم لالیگا مهمان ختافه بود، اما مقابل این حریف متوقف شد و در پایان نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۰-۰ به دست نیاورد.

بارسا با این تساوی با ۷۳ امتیاز در صدر جدول لالیگا ایستاده، اما همچنان با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش رئال مادرید ۱۱ امتیاز فاصله دارد.

ژاوی در پایان بازی با اشاره به این اختلاف از آن به عنوان اختلافی خوب یاد کرد و گفت هواداران بارسا نباید به خاطر دو تساوی اخیر تیم نگران باشند.

چمن خشک ورزشگاه ختافه خیلی اذیت‌مان کرد

ما دیروز در بارسلونا روی زمین خشک تمرین کردیم. چمن این ورزشگاه خیلی ما را اذیت کرد. این شرایط واقعا بد است نه تنها برای ما بلکه برای ختافه هم همین‌طور. به مونیر نگاه کنید؛ او حتی نمی‌توانست درست شوت بزند.
همیشه وقتی این حرف را می‌زنم از من انتقاد می‌کنند، ولی چمن این ورزشگاه شرایط خوبی نداشت. این بهانه نیست. چمن ورزشگاه خیلی خشک بود. اصلا جالب نیست.

این تساوی بد نبود، بازیکنان مصدوم باید برگردند

این تساوی به هیچ وجه بد نیست. ولی باید اعتماد به نفس‌مان را دوباره به دست بیاوریم. به دنبال این هستیم که هر چه سریع‌تر بازیکنان مصدوم را به شرایط مسابقه برسانیم. امیدوارم هفته آینده دو یا سه بازیکن مصدوم به تیم برگردند. مصدومیت باید به حداقل ممکن برسد.

بارسا مشکل انگیزه ندارد. نیازی به نگران شدن نیست

بازیکنان بارسا دچار کمبود انگیزه نشده‌اند. حرفم را باور کنید. این نتیجه نه به خاطر انگیزه نداشتن بود و نه کمبود شور و هیجان در تیم ما. امروز در یک زمین سخت به تساوی رسیدیم. بازی با ختافه برای بارسا هم نکات مثبت داشت و هم منفی. درست است که گل نزدیم، ولی گلی هم نخوردیم. باید این بازی را به دقت بررسی کنیم و دیدی همه جانبه نسبت به نقاط قوت و ضعف بارسا به دست بیاوریم. هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

ما هنوز ۱۱ امتیاز جلو هستیم و این اختلاف خیلی خوبی است. ولی نمی‌توانیم به خودمان استراحت بدهیم و فکر کنیم کار تمام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
ژاوی میدونی چه قدر خرج بارسا شد، فقط لالیگا مونده فقط... .
Iran (Islamic Republic of)
حسام رستگار
۰۲:۵۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
ایرانیا که چمن ندارن رو خاک بازی میکنن چی بگن پس؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
حسام رستگار
۰۲:۵۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
ایرانیا که چمن ندارن رو خاک بازی میکنن چی بگن پس؟؟!!
آخرین اخبار