تشکیل بیش از ۲۰۰ پرونده تخلفات بهداشتی برای اصناف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۲۰ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف تشکیل شده است.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهارکرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۲۰ پرونده تعزیراتی برای واحد‌های صنفی که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده اند، تشکیل شده است.

او با اشاره به جریمه ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی برای متخلفان این پرونده ها، اضافه کرد: قانونگذار، مجازات جریمه نقدی به میزان ۴۰ میلیون ریال را برای متخلفان در نظر گرفته که در صورت تکرار تخلف تا ۲۰۰ میلیون ریال نیز افزایش خواهد داشت و البته احکامی همچون نصب پارچه تخلف و تعطیلی واحد صنفی متخلف نیز اعمال خواهد شد.

سالاری ادامه داد: هرگونه تخطی در رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و سلامت مواد غذایی عرضه شده به مردم خط قرمز تعزیرات حکومتی است و در این رابطه گشت‌های نظارتی بهداشتی با جدیت انجام و پرونده‌های متشکله نیز در جهت اثر بخشی هر چه بیشتر به سرعت رسیدگی و مجازات‌های سنگینی برای متخلفان اعمال می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد هرگونه شکایت و یا گزارشی در خصوص تخلفات بهداشتی واحد‌های صنفی را به شبکه‌های بهداشت و یا شماره ۳۲۳۴۰۰۰۰ اتاق اصناف گزارش کنند تا بازرسان نسبت به پیگیری موضوع اقدام کرده و متخلفان اعمال قانون شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.