حلول ماه شوال از فردا در آذربایجان غربی رصد می شود

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ۱۴ گروه استهلال از عصر فردا با استقرار در ۳ شهر استان حلول ماه شوال را رصد می‌کنند.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۴ گروه استهلال مجهز به دوربین و تلسکوپ  از عصر فردا پنجشنبه ۳۱ فروردین استهلال ماه شوال در مناطق مختلف استان به ویژه در شهر‌ستان های ارومیه، میاندوآب و اشنویه را بر عهده دارند.

حجت الاسلام کریم حسینخانی افزود: در ارومیه در کنار گروه استهلال، علمای شیعه و سُنی هم برای استهلال هلال ماه شوال در کنار این گروه‌ها حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: نماز عید فطر نیز ساعت ۶.۵ صبح روز عید در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه و به امامت نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام حسینخانی ادامه داد: همچنین نماز عید فطر در مساجد جامع و مصلا‌های شهر‌های مختلف استان به امامت ائمه جمعه و جماعات همزمان برگزار می‌شود.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: طبق اعلام دفتر مقام معظم رهبری میزان فطریه افرادی که قوت غالب آن‌ها نان است برای هر نفر ۶۰ هزار تومان تعیین شد و با توجه به اینکه در آذربایجان غربی قوت غالب نان است میزان فطریه برای هر نفر ۶۰ هزار تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.