با حمایت قضایی، زمینه اشتغال ۱۰۰۰ نفر در آذربایجان غربی فراهم شد

رئیس کل دادگستری گفت: با حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و حل مشکل واحدهای تولیدی در استان زمینه اشتغال ۱۰۰۰ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان عصر دیروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری که بیش از ۵ ساعت به طول انجامید گفت: در فروردین ماه دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری برای حل مشکلات مجموعا ۱۹ واحد تولیدی تشکیل شده است که این امر لبیک عملی به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

ناصر عتباتی افزود: این جلسه که به منظور امر مهم و ارزشمند حمایت قضایی و کمک برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، کارآفرینان و بخش خصوصی تشکیل شده است چرا که بخش خصوصی با یک عرق دینی و نگاه مسئولانه و متعهدانه و وارد عرصه تولید شده و با تمام مشکلات و تنگنا‌های موجود در عرصه رشد تولید فعالیت می‌کنند و لازمه رشد تولید حمایت از آن‌ها و در کنار آن‌ها بودن است تا شاهد گشایش مشکلات باشیم.

وی گفت: نگاه‌های خود را به مشکلات واحد‌های تولیدی حمایتی و مساعدتی کنید تا گره‌ای از کار صنعت و تولید بگشاییم و یقیناً هر قدمی که برای رشد تولید بر می‌داریم در واقع رشد صنعت و اقتصاد استان را در پی خواهد داشت.

عتباتی ادامه داد: در این جلسه مشکلات ۱۰ واحد تولیدی شرکت نماکاران ارومیه، شرکت اروم ماهی، شرکت اروم ارس نوش، گلخانه قراگوز ایل، سنگ معدن دریک سلماس، معدن دیوالان سردشت، طرح پرورش بوقلمون گوشتی، طرح بوم گردی و گردشگری منطقه آزاد ماکو، شرکت تولیدی و بازرگانی پیروزان تجارت پیروز ارس و فولاد قدسی طرح شد و امید است با یک نگاه حمایتی مصوباتی تصویب گردد که مشکلات این واحد‌های تولیدی مرتفع شود.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه بیان داشت: نگاه دستگاه قضایی و اجرایی استان در راستای لبیک به منویات مقام عظمای ولایت است و مصوباتی که در این کمیته تصویب می‌شود با همفکری، کسب نظرات با تشریح موضوعات توسط اعضای آن است و به همین دلیل این مصوبات لازم الاجرا بوده و باید تمامی دستگاه‌ها به آن تمکین کنند.

در ادامه جلسه مشکلات ۱۰ واحد تولیدی تک تک مطرح و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آن‌ها ۲۵ مصوبه در راستای رفع مشکلات تصویب شد که تقسیط تسهیلات و اعمال تخفیفات قانونی، واگذاری زمین از منابع ملی برای اجرای طرح‌های اقتصادی، از جمله این مصوبات است.
حل مشکلات این واحد‌های تولیدی اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر را در استان به همراه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.