خطیب جمعه شهرکرد؛

امید آفرینی در کشور راهبرد مقابله با دشمنان است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم هستند که باید با امید آفرینی راهبردی قوی مقابل توطئه دشمنان پیش گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به شکل گیری فضای انتخاباتی پایان سال از همین روز‌ها اشاره کرد و گفت: باید رقابت سالم انتخاباتی در کشور شکل گیرد تا اصلح برای تصدی مسئولیت‌ها برگزیده شود.

وی سیاست متوازن دولت سیزدهم در حفط ثبات و امنیت منطقه را بی بدیل دانست و گفت: رویکرد جدید دولت برای برقراری رابطه دوستانه و عزتمندانه با دولت‌های منطقه از جمله عربستان آثار مثبتی در صلح و آرامش منطقه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای بهرمندی از فیوضات الهی است و مومنان با تقویت اراده و صبر راه سعادت را در پیش می‌گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان در زندگی گفت: پایان این ماه مبارک را با پرداخت صدقه سپری کنید و آماده برپایی نماز فطر شوید تا عیدی خود را از خدای متعال بگیرید.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خطاب به مسئولان تاکید کرد: مراقب باشید بهانه به دست دشمنان ندهید و با وحدت و همدلی به مردم خدمت کنید چرا که مردم می‌خواهند شعار‌های دولت را واقعی و در عمل ببینند.

وی گفت: اجازه ندهید مردم دچار یاس و ناامیدی شوند و با رصد هوشمندانه نیازمندی‌های کشور بخصوص تامین اقلام پرتقاضای مردم بکوشید تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرکرد به روز ارتش و خدمات ارزنده جان برکفان ارتشی در کشور اشاره کرد و گفت: رزمندگان ارتشی امتیاز بیشتری نسبت به سایر نظامیان دنیا دارند.

نماینده ولی فقیه در استان به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: سپاهیان اسلام در صیانت از ارزش‌های نظام جمهوی اسلامی نقش برجسته‌ای دارند و دشمنان از صلابت ارتش و سپاه هراس دارد و به همین علت به خودش اجازه هیچ گونه تجاوز به خاک کشور را نمی‌دهد.

وی گفت: نیرو‌های مسلح ایران با تمام قدرت مقابل یاوه گویی‌های دشمنان ایستاده اند و امروز از بنیه قوی دفاعی بهره مندیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار