حضور ناگلزمان روی نیمکت چلسی منتفی شد

رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند یولیان ناگلزمان از فهرست مربیان مد نظر باشگاه چلسی خط خورده و انتخاب او به عنوان سرمربی بعدی آبی‌ها منتفی است.

درحالیکه در روز‌های گذشته شواهد و قرائن نشان می‌داد یولیان ناگلزمان بیش از همه گزینه‌های مطرح شده برای جانشینی گراهام پاتر در چلسی به نیمکت این تیم نزدیک است، اما رسانه‌های انگلیسی حالا مدعی هستند که نام او از فهرست چلسی خط خورده و نشستن این مربی جوان آلمانی روی نیمکت چلسی را باید منتفی دانست.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، هم با تایید این گزارش‌ها اعلام کرد ناگلزمان در حال حاضر دیگر خودش را کاندید هدایت چلسی نمی‌داند.

بین رسانه‌ها درباره اینکه کدام طرف خواهان پایان مذاکرات شده است اختلاف وجود دارد. برخی گزارش‌ها مدعی است مدیران چلسی دیگر تمایلی به استخدام ناگلزمان ندارند، اما برخی دیگر از رسانه‌ها می‌گویند مربی آلمانی به باشگاه انگلیسی اطلاع داده که تمایلی برای ادامه مذاکرات ندارد.امروز خبری منتشر شد که نشان می‌داد تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، بعد از مذاکراتی که با مائوریسیو پوچتینو انجام داده شیفته شخصیت و برنامه‌های او برای آینده چلسی شده است. ممکن است این یکی از دلایل پایان رابطه چلسی و ناگلزمان باشد.

اما خبر کنار رفتن ناگلزمان از رقابت برای نشستن روی نیمکت چلسی مسلما برای دیگر رقبای او خبر خوبی خواهد بود. رقبایی که در بین آن‌ها در حال حاضر پوچتینو و وینسنت کمپانی از شانس بیشتری برخوردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.