آنری دستیار ناگلزمان در پی‌اس‌جی نمی‌شود

پاری سن ژرمن با تیری آنری برای پیوستن به کادر فنی این تیم مذاکره کرده، اما مهاجم سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه پیشنهاد آن‌ها را نپذیرفته است.

 آنری به عنوان کمک مربی در تیم ملی بلژیک کار کرده و سابقه سرمربیگری در موناکو و مونترئال ایمپکت را دارد. اسطوره فرانسوی با رؤسای پاری سن ژرمن مذاکره کرده و به او پیشنهاد شده بود به عنوان دستیار یولیان ناگلزمن به این تیم فرانسوی ملحق شود، اما او پیشنهادشان را رد کرده است.

با توجه به جدایی مسی و تمایل نیمار برای رفتن از پاریس، راضی نگه داشتن امباپه برای پاری سن ژرمن در اولویت است و با توجه به رابطه خوب آنری با امباپه، جذب آنری می‌توانست در راستای راضی نگه داشتن امباپه باشد.

اما به نظر می‌رسد این ایده در همان گام اول شکست خورده است چون آنری علاقه‌ای به این سمت نشان نداده است. گفته می‌شود اسطوره آرسنال ترجیح می‌دهد در انگلیس کار کند، جایی که خانواده‌اش در آن زندگی می‌کند، ضمن این که می‌خواهد سرمربی شود نه دستیار.

با وجود جواب رد آنری، پی‌اس‌جی هم‌چنان قصد دارد ناگلزمان را به عنوان مربی بعدی خود انتخاب کند. کریستف گالتیه تنها یک فصل مربی پاریسی‌ها ماند و بار دیگر ناکامی در لیگ قهرمانان باعث برکناری مربی این تیم شد.

گالتیه سه‌شنبه و تنها چند روز بعد از جشن قهرمانی در لیگ یک برکنار شد. او موفق شد تیم را برای نهمین بار در ۱۱ سال گذشته قهرمان فرانسه کند اما حذف از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دست بایرن مونیخ سبب شد تا کارش را از دست بدهد.

مربی بایرنی که پاریسی‌ها را در مجموع دو دیدار 3 بر صفر حذف کرد، ناگلزمان بود که خودش مدتی بعد از مونیخ اخراج شد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار