آنری: پاریسی‌ها با وجود مسی باید در ترکیب خود تعادل ایجاد کنند

تیری آنری فرانسوی که سابقه بازی کنار لیونل مسی را دارد، درباره حضور این ستاره در پاری سن ژرمن صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه که سابقه بازی کنار لیونل مسی را در کارنامه دوران حرفه‌ای خود در بارسلونا دارد، در ارتباط با حضور این ستاره آرژانتینی در پاری سن ژرمن با وجود مهاجمان پر تعداد و مشهور در این تیم اظهار کرد: حفظ تعادل در ترکیب تیم مهمترین مسئله است که مربیان باید به آن توجه کنند. همه اهالی فوتبال درباره مهاجمان صحبت می‌کنند، اما باید در تمامی پست‌های تیم تعادل ایجاد شود تا بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

او ادامه داد: زمانی که در کنار لیونل مسی و اتوئو در بارسلونا بازی می‌کردم، گل‌های زیادی را به ثمر می‌رساندیم؛ اما همان تیم با وجود زدن این گل‌ها به سختی گلی را از حریفان خود دریافت می‌کرد و این عامل موفقیت تیم ما بود.

او افزود:در کل تیم‌هایی که می‌توانند دروازه خود را بسته نگه داشته و اجازه گلزنی را به رقبای خود ندهند، فاصله چندانی با قهرمانی یا موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و یا لیگ داخلی خود ندارند. پاری سن ژرمن نیز در حال حاضر موفق به زدن گل‌های فراوانی می‌شود، اما در کل حفظ تعادل مهمترین مسئله است.

آنری از سال ۲۰۰۷ تا پایان سال ۲۰۱۰ در تیم فوتبال بارسلونا حضور داشت و در این ۳ فصل ۳۵ گل برای آبی اناری‌ها به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.