بیش از هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی در شهرستان کوار

مدیر جهاد کشاوری کوار از هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کننده کالا‌های اساسی و کشاورزی در سطح شهرستان خبر داد.

عبدالرسول جوکار مدیر جهاد کشاوری شهرستان کوار اظهار کرد: هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی عرضه کننده کالا‌های اساسی و کشاورزی در سطح شهرستان کوار از آغاز سال ۱۴۰۱ تاکنون انجام شده است.

 او ادامه داد: از مجموع تمام بازرسی‌ها ۴۹ مورد تخلف صنفی احراز و ضمن تشکیل پرونده تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی استان فارس ارجاع شده است.

جوکار با بیان اینکه در این پایش‌ها کالا‌های اساسی مورد رصد و ارزیابی بوده اند، تصریح کرد: عمده تخلفات ثبت شده شامل نصب نکردن اتکت، عرضه خارج از شبکه، تقلب در فروش، گران فروشی و کم فروشی بوده است.

 او بیان کرد: به منظور بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی موصوف در طرح نظارتی از فجر تا فطر با همکاری بازرسان بسیج اصناف، صنف کشاورزی و اتاق اصناف شهرستان پیگیری شد که در ماه مبارک رمضان تخلفات صنفی به شکل قابل ملاحظه‌ای در شهرستان کاهش داشته است. 

جوکار افزود: مدیریت جهاد کشاورزی، آماده دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص تخلفات احتمالی واحد‌های صنفی شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.