طرح سرمایه گذاری بوستان زیتون به زودی استارت می خورد

شهردار راور با اشاره به آغاز سرمایه گذاری در بوستان زیتون گفت: این طرح در منطقه آبکوهی آینده بسیار خوبی برای سرمایه گذاران خواهد داشت.

رحیمی پور شهردار راور در جمع مردم شهرستان راور گفت: با وجود مشکلات عدیده در راور فقط با همدلی و حمایت مردم می توان راور را شهری شایسته مردمش بسازیم.

شهردار راور به بیان عملکردی یکساله از شهرداری راور پرداخت و افزود: بعد از ۱۰ سال سهمیه آسفالتی که راور از استان مطالبه کرده بود به لطف خدا و تلاش بسیار شهرداری راور به این شهر تعلق گرفت.

رحیمی پور تصریح کرد: مطالبه مردم برای آسفالت همیشه در اولویت بوده و به زودی با شروع کارخانه آسفالت شهرستان، ۹۷۰ هزار مترمربع از کوچه‌های شهر که خاکی است، رنگ آسفالت به خود خواهد گرفت.

او افزود: افزایش عرض خیابان امام خمینی (ره) سبب زیبایی بصری، کاهش مشکلات ترافیکی، حذف پرچم‌ها و جایگزینی چراغ‌هایی با پیغام فرهنگی خواهد شد.

رحیمی پور همچنین از جذب ۵۰۰ تن قیر، معدن شن و ماسه برای شهرداری، خرید یک ساعت و بیست دقیقه آب از تلمبه برای آبیاری فضای سبز شهری، خرید ماشین زباله، خرید تجهیزات و ماشین آلات شهرداری از جمله دو دستگاه شیلر، لودر، کامیون، غلتک و پراید خبر داد.

او تصریح کرد: طرح سرمایه گذاری بوستان زیتون در منطقه آبکوهی به زودی انجام خواهد شد و با توجه به نزدیک بودن به کمربندی این طرح آینده بسیار خوبی برای سرمایه گذاران خواهد داشت.

رحیمی پور بیان داشت: طرح مهم مطالعاتی فضای سبز در حال انجام است و با لوله گذاری مسیر تلمبه قائم به سمت پارک رشیدی فضای سبز شاداب‌تر و مناسبتری خواهیم داشت.

او با تشکر از همه عوامل شهرداری راور گفت: ما در شهرداری راور تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مشکلات را به حداقل ممکن کاهش دهیم تا شهری زیبا و عاری از هرگونه مشکلات داشته باشیم و امیدوارم مردم راور نیز در کنار ما باشند و منصفانه نیمه پر لیوان را نگاه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار