بودجه شهرداری کوهبنان بیش از ۳ برابر افزایش یافت

شهردار کوهبنان گفت: با تلاش صورت گرفته بودجه شهرداری از ۸ میلیارد تومان طی پارسال به ۲۵ میلیارد تومان طی امسال افزایش پیدا کرده است.

در آستانه روز شورا‌ها، نماز وحدت ادارات در شهرداری کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان کوهبنان  ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای شهر گفت: این عزیزان با دغدغه مندی خدمت رسانی می‌کنند.

او افزود: طبق روال سالیان گذشته، نماز وحدت ادارات سه شنبه هر هفته در یکی از ادارات، مدارس، مساجد و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

فرماندار کوهبنان افزود: شاهد خدمات ارزشمند نهاد آبادانی و پیشرفت در شهرستان کوهبنان هستیم و امیدواریم به زودی شاهد اجرای طرح پایش تصویری با همکاری بنیاد علوی و شهرداری‌ها در شهرستان برای ارتقای امنیت باشیم.

در ادامه احمد محمدی، شهردار کوهبنان گفت: جامعه آرمانی جامعه‌ای است که در آن اقامه نماز صورت گیرد و از افکار و نظرات همگان برای پیشرفت امور و کار‌ها استفاده شود.
 
او ضمن قدردانی  از تعامل و همکاری شورای شهر کوهبنان افزود: همواره در کنار اعضای شورای شهر، کار‌های خوبی در شهر انجام شده است که این مهم با عنایت به منویات مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) با مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی همراه بود.

شهردار کوهبنان ادامه داد: تلاش کردیم بودجه شهرداری از ۸ میلیارد تومان طی پارسال به ۲۵ میلیارد تومان طی امسال افزایش پیدا کند در حالی که با رایزنی‌های صورت گرفته طی پارسال حدود ۵۰ میلیارد تومان کار عمرانی و زیربنایی انجام شده است که باید از مساعدت فرماندار، نماینده مردم در مجلس و امام جمعه شهرستان قدردانی کرد.

برچسب ها: نماز وحدت ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار