رکورد تولید ورق گالوانیزه خودرو در چهارمحال و بختیاری شکست

سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری گفت: تلاشگران تولید ورق خودرو استان با تولید ۲۷ هزار و ۲۱۲ تن ورق گالوانیزه در فروردین‌ماه رکورد تولید خود را شکستند.

فضل‌الله رحمتی سرپرست صمت چهارمحال و بختیاری گفت: بزرگترین تولیدکننده ورق گالوانیزه خودرو چهارمحال و بختیاری نخستین رکورد تولید سال ۱۴۰۲ را ثبت کرد.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: تلاشگران ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با تولید ۲۷ هزار و ۲۱۲ تن ورق گالوانیزه در فروردین‌ماه امسال روند موفقیت‌آمیز رکوردشکنی‌های سال گذشته را ادامه دادند.

وی خاطرنشان کرد:کسب این افتخار در ۲۷ روز کاری و در شرایطی به دست آمد که خط تولید در چهار روز ابتدای فروردین‌ماه به علت تعمیرات عملاً متوقف بود.


بیشتر بخوانید


حمید شجاعی هم گفت: رکورد تولید ماهانه قبلی شرکت ورق خودرو مربوط به دی‌ماه گذشته به میزان ۲۷ هزار و ۸ تن بوده و میزان تولید در فروردین‌ماه سال جاری ۲۰۴ تن افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ثبت این عدد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمتکش خط مقدم تولید و سایر واحد‌های پشتیبانی و بازرگانی بوده که با زبان روزه در ماه مبارک رمضان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

وی بیان کرد: به فضل الهی و کوشش تیم‌های کاری در قسمت‌های گوناگون شرکت ورق خودرو، سال ۱۴۰۲ سال دستاور‌های بزرگ در امر تولید و توسعه در جهت تحقق حداکثری شعار رشد تولید و مهار تورم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار