داراب زاده:

تأخیر در پروژه ها، هدر دادن بیت المال است

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان بهره برداری از پست غرب رشت قبل از پیک بار را نیازمند حمایت مالی توانیر اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، پیمانکار پروژه و جمعی از مسئولان شرکت از مراحل اجرایی احداث پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت بازدید کردند.

بهمن داراب زاده، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در این بازدید گفت: در بخش شبکه‌های انتقال و فوق توزیع، در مدار آوردن پست ۲۳۰ کیلو ولت غرب رشت با ظرفیت ۴۰۰ مگاولت آمپر جزء ۱۴۰ برنامه وزارت نیرو برای عبور از تابستان امسال است.

به گفته او، این پروژه از پروژه‌های مهم، حیاتی و استراتژیک کشوری است و برای مسئولان صنعت برق کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان افزود: خوشبختانه این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است، اما به منظور بهره برداری از آن قبل از پیک بار، نیازمند حمایت و مساعدت مالی شرکت توانیر است تا به موقع در مدار قرار گیرد.

داراب زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود پیمانکار پروژه تمام تجهیزات مورد نیاز پروژه را در اسرع وقت تهیه کرده و این تجهیزات در استان گیلان در دسترس باشند تا در اجرای پروژه وقفه و مشکلی پیش نیاید.

او گفت: تأخیر در پروژه، علاوه بر هدر دادن بیت المال و استفاده نامطلوب از منابع محدود، موجب خواهد شد تا مردم از منافع پروژه دیرتر برخوردار شوند که این مهم اهمیت و ارزش زمان را در اجرای پروژه‌ها نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.