درمانگاه چشم پزشکی موقوفه شفیع پور راه اندازی می شود

فرماندار رفسنجان گفت: مرکز چشم پزشکی موقوفه شفیع پور، سرانجام پس از ۶ سال بلاتکلیفی راه اندازی می شود.

حسین رضایی در جلسه موقوفات هلال احمر رفسنجان که با حضور حمید ملانوری عضو شورای سیاستگذاری موقوفات هلال احمر کشور، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، کهنوجی شهردار رفسنجان و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: مهم‌ترین اقدام در راستای رسیدن به اهداف تعریف شده، شناخت از ظرفیت‌ها و دارایی هاست تا بتوان برنامه ریزی را با توجه به آن چه که موجود است، انجام داد.

او افزود: پس از ترسیم اهداف و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف، نظارت آن مقوله‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: امروز اموال واقفین در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گرفته است و یکی از وظایف جدی ما این است که از این اموال حفاظت کرده و طبق نیت واقف از موقوفات استفاده شود و نباید کوتاهی در این عرصه صورت گیرد.

 رضایی تصریح کرد: در جلسه حاضر که پیرامون احداث چشم پزشکی موقوفه شفیع پور برگزار شد، مقرر گردید از سوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان موافقت اصولی احداث مرکز چشم پزشکی این موقوفه صادر شود.

فرماندار رفسنجان با اشاره به وجود بیش از ۵۰ درصد موقوفات هلال احمر کشور در این شهرستان، ساماندهی این موقوفات را با هدف بهره وری و عمل به نیت واقفین در خصوص املاک وقف شده به هلال احمر را مورد تاکید قرار داد و گفت: مرکز چشم پزشکی شفیع پور پس از ۶ سال بلاتکلیفی راه اندازی خواهد شد.

او افزود: همچنین مقرر شد به پیشنهاد شهرداری رفسنجان، نسبت به تعیین تکلیف املاک موقوفه شفیعی پور در راستای بهره وری اقتصادی از آن‌ها اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار