تابستانی سخت در تأمین برق پایدار پیش رو داریم

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت:تابستانی سخت در تأمین برق پایدار پیش رو داریم.

در نشست مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با مدیران و کارشناسان امور برق شهرستان‌های استان، آغاز برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به صورت رسمی اعلام شد.

محمد رئیسی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در این نشست با بیان اینکه تابستانی سخت در تأمین برق پایدار پیش رو داریم، اظهار کرد: باید تمامی همکاران با ظرفیت کامل پای کار آمده تا گذری موفق از پیک تابستان سال جاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: علاوه بر اتمام پروژه‌های گذر از پیک طبق زمانبندی اعلام شده، تسریع در پروژه هوشمند سازی لوازم اندازه گیری از جمله اقدامات مهم و اولویت دار شرکت برای گذر موفق از پیک تابستان سال جاریست که باید تمام تلاش خود را جهت تحقق این موضوع به کار ببندیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: فرهنگ سازی مدیریت مصرف و استفاده از ظرفیت‌های حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی بر اساس برنامه ابلاغی گذر از پیک تابستان وزارت نیرو از دیگر اولویت‌های مهم و ضروری شرکت در سطح استان است.

وی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم اطلاع رسانی ویژه این استان بدنه مردمی شرکت شامل مأموران قرائت کنتور و سیمبانان هستند که به صورت حضوری و چهره به چهره می‌توانند سفیران آموزش مدیریت مصرف برق باشند.

رئیسی خاطر نشان کرد: مدیران با حضور میدانی و ایجاد ابتکار عمل، خلاقیت و استفاده از منابع باید اهداف سازمانی را با جدیت و پشتکار مضاعف محقق کنند.

برچسب ها: تامین برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار