تحقق رشد تولید و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله با تولید پایدار

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت : تحقق رشد تولید و دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز ۲۰ ساله و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری، سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی دولت مردمی در حمایت از بخش خصوصی و افزایش رفاه و رضایت‌مندی عمومی با تولید پایدار و باکیفیت محقق خواهد شد.

مهدی حسین‌پور مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه در جلسه استانداردسازی مدیریت زنجیره فعالیت عمرانی با حضور تعدادی از مدیران مراکز آموزش عالی و مدیران مرتبط با ساختمان گفت : فرآیند برنامه ریزی، اجرا و کنترل عملیات مرتبط با پروژه‌ها در بهینه‌ترین حالت ممکن می‌باشد و عاملی در جهت ارتقا کیفیت محصول نهایی همراه با کاهش زمان و هزینه تولید محصول است.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به برآورد درست از تقاضا و بهبود کیفیت تولید راهی جز رجوع به نخبگان، فرهیختگان و کسانی که دست اندرکار علم و تولید هستند، نداریم.

این مقام مسوول یادآوری کرد: در این راستا در چند سال گذشته پارک‌های علم و فناوری برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در کنار دانشگاه‌ها به وجود آمدند تا با در اختیار گذاشتن تسهیلات، به طرح‌ها و ایده‌های خود جامه عمل بپوشانند و به اقتصاد کشور کمک کنند.

حسین‌پور گفت: همه دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی می‌توانند به تحقق شعار سال کمک کنند. اگر مسوولان به دنبال رشد تولید هستند، باید برای رشد بازار داخلی و کیفیت محصولات تلاش کنند و برای این منظور باید به دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی نیز رجوع شود که موجب تحقق و پویایی اقتصاد خواهد شد.

رئیس دانشگاه رازی گفت: خوشبختانه با حضور آقای حسین‌پور گام‌های بلندی در جهت ارتقا کیفیت محصولات در اداره استاندارد استان برداشته شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.