تخریب ۷۰۰ ساختمان و ویلای غیرمجاز در براآن شمالی

 رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با صدور دستور قاطع قضائی ۷۰۰ ساختمان غیرمجاز در منطقه براآن شمالی تخریب شد.

 رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با بررسی گزارش‌های دریافتی از منطقه زیار مشخص شد، تعدادی از افراد سودجو در این منطقه اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز بخش گسترده‌ای از زمین‌های کشاورزی و دیوارکشی اراضی کرده‌اند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری افزود: علی‌رغم هشدار‌های اداره جهاد کشاورزی، این افراد نه تنها اعمال قانون‌شکنانه خود را متوقف نکردند بلکه با سرعت بیشتر ساخت و ساز‌های اراضی و فروش آن در پیش گرفتند.


او با اشاره به اینکه هر گونه ساخت و ساز و احداث بنا در مناطقی که کاربری کشاورزی و زراعی دارند ممنوع است، افزود: متهمان این پرونده با پلاک بندی و فروش غیر مجاز این زمین‌های کشاورزی به مردم منطقه و دیگران و در پی شکایت‌های واصله مورد پیگرد قانونی و بازداشت قرار گرفته اند.


رییس کل دادگستری استان اصفهان به مردم توصیه کرد: در زمان خرید زمین‌ها به ویژه در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها با استعلام از مراجع ذیربط از نوع کاربری زمین مطمئن شوند و چنانچه با موارد تغییر کاربری داده شده بدون مجوز روبرو شدند به هیچ‌عنوان فریب وعده‌های فروشندگان را نخورند.

 

او افزود: به سودجویان اعلام میکنیم، دستگاه قضائی با جدیت متخلفان این حوزه را تحت پیگرد قضائی قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۰:۳۰ ۰۳ تير ۱۴۰۲
هر کسی بخواد تو شهر خونه ای بسازه و یا تعمیراتی داشته باشه ، سر وقت و بالفور ماموران حاظر میشند و مانع ساخت میشند و میگن باید مجوز بگیری اما چرا یه بنده خدایی که از مردم این کشوره میاد یه زمینی را برا باغ اقدام میکنه که اغلب از افراد مستضعف هستند و کلی اساس زتدگیشو خرج ساخت میکنه ، بعد از تموم شدن کار ، ماموران و دستگاه قضا میاد و اقدام به تخریب میکنه ؟!!!! چرا از همون ابتدای کار جلوگیری نکردید؟!!!! چرا باعث نارضایتی مردم میشید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا وقتی چهار دیواری کرده بودند نیومد تخریب کنند گذاشتند مردم با همه مشقت و سختی بسازند بعد یادشون اومد که الان که آب مناطق خوب شده بیاند و زندگی مردم را تخریب کنند
Iran (Islamic Republic of)
جوون ناامید
۲۲:۳۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
خدا شاهده دست به ویلاهای گرون قیمت که یکیش اگ بگم مال کیه به کپرهای آدمای بدبختی حمله کردن که طرف ازفرط متراژ کم خونش توشهر جاهاز دخترشو آورده بود اونجا تیکه تیکشو اززیر آوار درآورد دیگری دیدم که کلام الله مجید وزیارت عاشورا زیر آوازش مونده بود تاپدری که سکته کرد چون این باغ تمام دارایی برای سامون دادن بچه هاش بود قوم الظالمین بدون اینکه حتی یک هشدار کوچیک بدن مثل لشگر برید حمله کردن وشد آنچه صلاح نبود بشه باشگاه خبرنگاران به بزرگی ووحدانیت خداوند به حقانیت رسول خدا و خاندان مطهرش این تخریبی که هفته پیش انجام دادن سرتاسر ظلم بود وستم بادکاشتند منتظر درو کردن طوفان باشند که دست خدا یاور مظلومان است