اروپا یازدهمین بسته تحریم‌های ضدروسیه را بررسی می‌کند

یک نشریه آمریکایی اعلام کرد که کمیسیون اروپا یازدهمین بسته تحریم‌های ضدروسی خود را در روز‌های آینده پیشنهاد خواهد کرد.

نشریه آمریکایی پولیتیکو روز جمعه به نقل از دیپلمات‌ها اعلام کرد که کمیسیون اروپا یازدهمین بسته تحریم‌های ضدروسی خود را در روز‌های آینده پیشنهاد خواهد کرد.

دیپلمات‌ها خاطرنشان کردند که نمایندگان اتحادیه اروپا در جلسه چهارشنبه آینده خود در مورد این پیشنهاد بحث خواهند کرد.

بلومبرگ پیشتر گزارش داده بود که اتحادیه اروپا قصد دارد محدودیت‌هایی را برای ترانزیت کالا از روسیه به عنوان بخشی از بسته تحریمی جدید اعمال کند. همچنین اقداماتی در خصوص خاموش کردن فرستنده‌های خود توسط کشتی‌ها در نظر گرفته شده است.

اتحادیه اروپا همچنین در حال بحث در مورد مکانیسمی برای تحریم کشور‌هایی است که به روسیه برای دور زدن محدودیت‌های قبلی کمک می‌کنند. هدف اصلی چنین مکانیزمی بازدارندگی کشور‌ها از کمک به روسیه و قطع کانال‌های تجاری است که مسکو می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

بسته جدید اقدامات، محدودیت‌هایی را تعیین می‌کند تا از مواردی که گفته می‌شود کامیون‌های روسی هنگام رسیدن به مرز‌های اتحادیه اروپا بار خود را به کامیون‌های مستقر در اتحادیه اروپا می‌ دهند، جلوگیری شود. اتحادیه اروپا همچنین می‌خواهد محدودیت‌های موجود بر روی وسایل نقلیه، فناوری‌های پیشرفته، کالا‌های صنعتی، آهن، فولاد و محصولات فرآوری شده با استفاده از فلزات تحت تحریم را گسترش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار