در سال گذشته

بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای نفت و گاز و متوازن به اسدآباد اختصاص یافت

فرماندار اسدآباد گفت:پارسال ۵۹ میلیارد تومان اعتبار از سه منبع اعتباراتی تملک استانی، نفت و گاز و متوازن به این شهرستان اختصاص یافت.

حسین‌علی شرکائی در کمیته برنامه ریزی گفت: اعتبارات شهرستان اسدآباد از سه منبع اعتبارات استانی، نفت و گاز و متوازن در ابتدای سال ۱۴۰۱ افزون بر ۷۴ میلیارد تومان بوده که بیش از هفت درصد در آن سهم داشته است.

او گفت: در پایان ۱۴۰۱ سهم شهرستان اسدآباد از ۷۴ میلیارد تومان به ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داشت که از این میزان اعتبار ۵۹ میلیارد تومان معادل ۶۸ درصد آن تخصیص داشته است.

فرماندار اسدآباد کل اعتبار استان همدان از سه منبع اعتبارتی فوق را ۱۴۱۸ میلیارد تومان با تخصیص ۶۸ درصد برشمرد وگفت: در پایان سال ۱۴۰۱ تخصیص‌های خوبی به استان داده شد که بیش از ۹۵ درصد این تخصیص‌ها به صورت نقدی بود و ۱۰۰ درصد آن تخصیص داشته است.

شرکائی گفت: در سفر مردادماه رئیس جمهور به استان همدان بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان برای استان در بحث زیرساخت‌هایی، چون راه آهن، جاده، آبرسانی و سایر حوزه‌ها اختصاص داده شد که در همین رابطه سهم شهرستان از محل سفر افزون بر ۹۳۰ میلیارد تومان بوده است در ضمن طی سال‌های قبل تخصیص‌ها عمدتاً اسناد خزانه سه ساله بوده و برای دستگاه‌های اجرایی ایجاد مشکل می‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.