تکمیل زنجیره‌های تولید در زنجان برای افزایش بهره وری در دستور کار است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ارتقای بهره وری از طریق تکمیل حلقه زنجیره‌های ارزش، تولید و تامین در این استان در دستور کار است.

مجید گلشنی  مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طبق سند رشد و تحول صنعت و معدن استان که در آن میزان رشد بخش‌های صنعت و معدن ۱۰.۹ درصد در نظر گرفته شده است، یکی از محور‌های اصلی در این راستا، تکمیل زنجیره‌ها در استان است.

وی تصریح کرد: بر این اساس برنامه ریزی لازم صورت گرفته است تا با تکمیل زنجیره‌های ارزش، تولید و تامین با سرعت بیشتری به هدف مورد نظر دست یابیم.

این مقام مسئول یادآور شد: از مهمترین زنجیره‌های ایجاد شده در استان زنجیره پوشاک و نساجی، زنجیره سیم و کابل، کاغذ و شوینده است که زنجان از لحاظ ارزش افزوده ایجاد شده در این زنجیره‌ها در سطح کشور جزو سه استان برتر کشور است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت با اشاره به زنجیره‌های فولاد و روی در استان افزود: امیدواریم با تحقق این زنجیره‌ها به ویژه در حوزه صنایع معدنی بتوانیم به رشد مورد نظر دست یابیم.

گلشنی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم این زنجیره‌ها ایجاد بهره وری است که امیدواریم با تکمیل حلقه زنجیره‌ها شاهد ایجاد و رشد بهره وری در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.