تایید نهایی ۴۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۴۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این استان تایید نهایی شدند.

محبوب حیدری گفت: در استان اردبیل سالانه احداث ۱۵ هزار و ۸۸۳ واحد مسکن و تا چهار سال آینده ۶۳ هزار و ۵۳۱ واحد مسکن هدفگذاری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تعداد کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل را ۱۱۴ هزار و ۹۷۳ نفر اعلام کرد و می گوید: تا کنون ۲۴ هزار و ۲۱۳ نفر آورد اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر مربوط به اردبیل و چهار هزار و ۶۵۶ نفر هم مربوط به شهرستان‌های استان می‌باشد.

به گفته او، زمین مورد نیاز ۲۴ هزار نفر از متقاضیان هم که بالا ی ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند برای ساخت مسکن تامین شده است.

حیدری گفت: تعداد واحد دارای قرارداد ساخت در استان۶ هزار و ۹۲۰ واحد و تعداد واحدهای دارای قرارداد مشارکت با بانک در سطح استان پنج هزار و ۳۳۶ واحد است.

او می گوید : تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۳۵۶ واحد در قالب پنج هزار و ۶۹ طرح برای دریافت تسهیلات خود مالکی در بانک های عامل ثبت درخواست نموده اند که از این تعداد سه هزار و ۳۶۸ واحد در قالب۹۹۰ طرح منجر به عقد قرارداد با بانک شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: از این تعداد سه هزار و ۷۲ واحد با ۶۹۴ طرح مسکن شهری و مابقی در قالب مسکن روستایی انعقاد قرارداد شده است.

حیدری گفت : آخرین مهلت مرحله دوم پرداخت آورده متقاضیان طرح نهضت ملی در اردبیل تا آخر خرداد ماه امسال می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.