در چه تصادفاتی نباید صحنه حادثه را بر هم زد؟

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: اگر تصادفی منجر به جرح و یا فوت شد،افراد حاضر نباید صحنه تصادف را برهم بزنند.

سرهنگ احسان مومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اگر تصادفی منجر به جرح و یا خدای نکرده فوت شد، رانندگان می‌بایست صحنه حادثه را حفظ نمایند و نباید صحنه تصادف را برهم بزنند. 

وی افزود: اقدام اول رانندگان در این مواقع حفظ خونسردی، تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ می‌باشد که پس از آن افسر راهور به محل حادثه مراجعه نموده و ضمن بررسی تصادف، هماهنگی‌های لازم را جهت انتقال مصدوم به مراکز درمانی انجام خواهد داد. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در اینگونه تصادفات، وسایل نقلیه حتما به پارکینگ منتقل می‌شوند و عوامل کلانتری تشکیل پرونده خواهند داد و پلیس راهورکروکی را تحویل خواهد داد. 

سرهنگ مومنی افزود: بعد از آن پرونده تشکیل شده از طریق کلانتری به مراجع قضایی و دادگاه فرستاده خواهد شد و بعد از اتمام طول درمان مصدوم و رسیدگی‌ها، صدور رای توسط مقام محترم قضایی صورت خواهد گرفت و دیه تعیین خواهد شد و بعد از طی شدن این مرحله می‌توانند جهت دریافت خسارت و دیه به بیمه مراجعه نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
بنده سال گذشته با پیکان به عقب پژو 206 زدم با توجه به این که آن خودرو وسط جاده ایستاده بود و راننده گواهینامه هم نداشت وهیچ نشانه ای از توقف نداشت اعم از جفت راهنما یا علامت روشنی ترمزعقب خلاصه عابرین گفتند زنگ بزنید راهور کلانتری بیاید ما کوتاهی کرده گفتیم خسارت‌ می دهیم هزینه صافکاری و نقاشی و یدکی و افت قیمت حدود 16 میلیون تومان دادیم. با وجودیکه نه جرحی شد و نه فوتی داشت
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۲:۰۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
بدترین حس دنیا تصادف هستش ، من حاضرم نزدیک ترین افراد زندگیم فوت کنند ولی تصادف نکنم
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۱۶:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
مردم قرآن توجه ندارند مردم فقط سرعت بالا بازی تصادف چه خبر جهنم میرود بترسید تصادف اسراف بزرگ است مردم نادان است تصادف برابر بی دین است قرآن توجه تجربه دارد سرعت اندازه است بدون تصادف ادب است
Iran (Islamic Republic of)
سزآمد
۱۷:۰۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
دقیقا
با فرمایشتون موافقم
آخرین اخبار