رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها:

روایت میدان، نمایشگاهی برای تبیین پشت پرده توطئه‌های دشمن است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نمایشگاه روایت میدان وزارت اطلاعات را تلاشی برای تبیین عوامل‌پشت پرده و مقابله با توطئه‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی به همراه جمعی از نماینده‌های، ولی فقیه در دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور در محل نمایشگاه روایت میدان، در جریان آخرین اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با اغتشاشات اخیر قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه در نمایشگاه روایت میدان، اقدامات ارزشمند وزارت اطلاعات به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: سال گذشته نظام و جامعه اسلامی، یک فتنه بزرگ، طراحی شده و منسجم که با حضور همه عوامل نظام سلطه، نظام شیطانی و برخی از کشور‌های منطقه رقم خورد، را پشت سر گذاشت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: هدف آن‌ها از این آشوب، ساقط و متوقف کردن قطار پیشرفت کشور و آسیب زدن به نظام اسلامی و مردم بود.
وی نمایشگاه روایت میدان را تلاشی برای تبیین عوامل‌پشت پرده و نوع طراحی‌ها و مقابله با توطئه‌ها دانست.

در نمایشگاه بصیرت افزایی با عنوان روایت میدان که همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان به همت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهاد‌های وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه طی اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ و همچنین اقدامات پیشین آن‌ها برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار