مدافع اینتر در آستانه یورو دربی: اضطراب دارم

فرانچسکو آچربی تاکید کرد اینتری‌ها بعد از برد ۲ بر صفر برابر میلان جشن نگرفته‌اند، چون هنوز صعودشان قطعی نشده و بازی برگشت را در پیش دارند.

مدافع ٣٥ ساله اینتر در نشست خبری قبل از بازی با میلان، همراه سیمونه اینزاگی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت با وجود بازی مقتدرانه‌ای که تیمش در دیدار رفت انجام داده، هنوز باید حواس‎شان به خطراتی که ممکن است میلان ایجاد کند، باشد.

آچربی گفت: «میلان می‌خواهد نتیجه مسابقه رفت را برگرداند و از این مسئله باخبریم. می‌دانیم که آنها غرور، عزم و انگیزه زیادی دارند، ولی ما هم باید آماده باشیم و بیشتر از مسابقه رفت تلاش کنیم.»

مدافع اینتر ادامه داد: «مسابقه قشنگی است و در عین حال به آدم ترکیبی از ترس و آدرنالین می‌دهد. می‌دانیم که از بازی رفت هم سخت‌تر خواهد بود ولی می‌خواهیم دست به کار خارق‌العاده‌ای بزنیم.»

وقتی از او پرسیده شد در آستانه مسابقه برگشت چه احساسی دارد، جواب داد: «اضطراب. اما این احساس می‌تواند مثبت هم باشد. هزاران چیز در فکر آدم است، اینکه بازی خوب پیش می‌رود یا نه، اما باید مثبت‌بین بود، باید به خودت و تیم ایمان داشته باشی.»

یکی از خبرنگاران پرسید حالا که دیدار رفت را ۲ بر صفر برده‌اند، ممکن است تیم زیادی احساس راحتی کند؟ قبل از اینکه حرف او تمام شود، آچربی گفت: «ما به خاطر ٢-٠ مطمئن نیستیم. بعد از بازی رفت جشن نگرفتیم، چون هنوز مسابقه برگشت مانده است. هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم. فردا همه چیز به خودمان بستگی دارد. میلان را می‌شناسیم. اما سرنوشت در دست خودمان است و اگر الان از من بپرسید فصل خوبی بوده؟ می‌گویم نه! نتیجه گیری بماند برای بعد از پایان مسابقه.»

 

برچسب ها: اینتر ، میلان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار