تجلیل از دانش آموزان و مربیان فعال و نمونه در کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تشکیل سازمان دانش‌آموزی از ۱۲۱ دانش آموز و مربی فعال و نمونه در سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در آئین از ۱۲۱ دانش آموز و مربی فعال و نمونه در این سازمان که با حضور مسئولان آموزش و پرورش، اولیاء و مربیان در  سالن آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: همزمان با سراسر کشور از مربیان پیشتاز و یاور مربیان و دانش آموزان عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی قدردانی و تجلیل می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی نهادی عمومی و غیر دولتی است، افزود:  براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی این سازمان به رسمیت شناخته شده و وظیفه آن بهبود مهارت آموزی و تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

او با بیان این اردوگاه‌ها، کانون‌ها و حیاط مدرسه‌ها بهترین نقطه برای پیاده کردن برنامه‌های مهارت آموزی است، ادامه داد: نخستین حوزه فعالیت‌های سازمان دانش آموزی، تشکل پیشتازان است که در این حوزه ۱۴ فضیلت به آنان آموزش داده می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری پانا و همچنین مجلس دانش آموزی ۳ حوزه کاری دانش آموزان در سازمان دانش آموزی است، اضافه کرد: در این ۳ حوزه حدود ۳۳ هزار دانش آموز عضو تشکیلات پیشتازان هستند که با مشارکت و همکاری هزار و ۵۵۰ مربی آقا و خانم آموزش می‌بینند.

در پایان این مراسم از  ۱۲۱ نفر مربیان پیشتاز، دانش آموزان خبرنگار، دانش آموزان عضو مجلس دانش آموزی و مربیان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.