کاروان خدام حرم رضوی وارد کرمانشاه شد

کاروان خدام حرم رضوی که حامل پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) هستند، وارد کرمانشاه شد.

کاروان خدام حرم رضوی، امروز (۳۱ اردیبهشت) همزمان با آغاز دهه کرامت، در میان استقبال جمعی از مسئولین و مردم کرمانشاه از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد این استان شدند.

 مجید احمدی دبیر برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید در کرمانشاه در حاشیه ورود کاروان خدام حرم رضوی با بیان اینکه کاروان خدام حرم مطهر امام رضا (ع) تا یازدهم خرداد در کرمانشاه حضور خواهند داشت، گفت: در دهه کرامت امسال سه گروه از خدام رضوی میهمان کرمانشاهیان هستند.

 احمدی با بیان اینکه کاروان خدام حرم مطهر رضوی در حدود ۳۵۰ برنامه در استان حضور پیدا خواهند کرد، گفت: ۲۵۰ برنامه در شهر کرمانشاه و ۱۰۰ برنامه در شهرستان‌ها تدارک دیده شده است.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان کرمانشاه با اشاره به حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی در ویژه برنامه‌های مرتبط با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: این کاروان‌ها در ویژه برنامه سالروز ولادت امام رضا (ع) حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از پدران و مادران شهدا با حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی گفت: این ویژه برنامه ساعت ۱۷ روز پنجشنبه (چهارم خرداد) در مزار شهدا برگزار خواهد شد.

حضور در بیمارستانها، پادگانها، مراکز خیریه، شرکت در جشن‌های دهه کرامت، دیدار با بیماران خاص و... از دیگر برنامه‌های کاروان خدام حرم مطهر رضوی است که احمدی از آن‌ها یاد کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار