جزئیات برنامه‌های دهه کرامت امسال

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت : کرمانشاه امسال میزبان سه کاروان از خدام امام رضا (ع) همراه با پرچم رضوی در دهه کرامت خواهد بود

امامیان دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت : در صورت موافقت شورای تامین استان برنامه‌ای با حضور کاروان‌ها در مرز قصرشیرین برای سه هزار نفر از شیعیان خانقین عراق که خودشان درخواست کرده‌اند، برگزار می‌شود.

محمدجعفر امامیان از برگزاری جشن‌های کریمانه در هشت محله کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: ۲ برنامه ویژه اطعام رضوی با پخت ۲۸ هزار پرس غذای متبرک در ۲۰ آشپزخانه استان و توزیع میان نیازمندان انجام خواهد شد.

وی برقراری مهمانسرای حضرت رضا (ع) در استان در یکی از روز‌های دهه کرامت را دیگر برنامه ویژه اطعام رضوی اعلام کرد و افزود: در این برنامه معلولان و سالمندان بر سر سفره اطعام دعوت می‌شوند.

امامیان از اعزام گروه دوچرخه سواری استان به حرم حضرت معصومه (س) و حرم امام رضا (ع) خبر داد و گفت: در روز اول دهه کرامت جشن بزرگ دختران کرمانشاه با مشارکت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در محوطه تاق‌بستان برگزار می‌شود.

به گفته امامیان برگزاری مسابقات مجازی خانواده رضوی همراه با پویش مردمی «همه خادم الرضاییم» دیگر برنامه‌های دهه کرامت است که در این پویش مردم می‌توانند با نیت امام رئوف از خدمت‌های خود به نیازمندان عکس و فیلم تهیه و آن را ارسال کنند.

برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در جمعه پنجم خرداد ماه از تقاطع ولایت و پارک فدک تا تاق‌بستان به همراه قرعه کشی و اهدا جوایز نفیس دیگر برنامه دهه کرامت بود که امامیان به آن اشاره کرد و افزود: یک کاروان ۴۰ نفره معلولان و نیازمندان زیارت اولی استان به حرم امام رضا (ع) اعزام می‌شود که ایاب و ذهاب آن‌ها توسط خیرین تامین شده و اسکان و تغذیه آن‌ها را آستان قدس رضوی بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته کاروان‌های در سایه خورشید برای تجلیل به منزل برگزیدگان فرهنگی و اجتماعی می‌رفتند، تصریح کرد: امسال قصد داریم تا یک روز مانده به میلاد امام رضا (ع) به صورت متمرکز یک آیین را برگزار کنیم.

مرخصی زندانیان با نام‌های رضا و معصومه به صورت نمادین و نیز افتتاح لیگ مسابقات ورزشی امام مهربانی از دیگر برنامه‌هایی بود که امامیان به آن اشاره کرد.

به گفته دبیر کانون‌های خدمت رضوی حسن ختام برنامه‌های دهه کرامت جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) و اجرای سرود «سلام فرمانده ۲» در ورزشگاه آزادی با حضور عموم مردم به خصوص کودکان و نوجوانان و نیز حضور «ابوذر روحی» خواننده اصلی این سرود خواهد بود.

امامیان با اشاره به آزادی ۵۰ زندانی معسر جرایم غیر عمد مالی خانم در زندان‌های استان در سال گذشته توسط خیرین و کانون‌های خدمت رضوی، بیان داشت: در مرحله جدید سعی می‌کنیم آقایان معسر جرایم مالی غیر عمد استان را آزاد نماییم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.