دعوت ۲ نفر از بانوان کرمانشاه به اردوی استند آب پدل

رئیس هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه گفت : از سوی کادر فنی تیم ملی استند آب پدل برد ۲ نفر از بانوان این استان به اردوی آماده سازی این تیم برای شرکت در رقابت‌های جهانی این رشته دعوت شدند.

بهمن اختیاری رئیس هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه گفت : اسامی نفرات راه یافته به اردو‌های تیم‌های ملی امید و بزرگسالان استند آب پدل جهت حضور در رقابت‌های جهانی اعلام شد که در میان این اسامی، نام نگین مهرآیین و مریم حلیمی از استان کرمانشاه دیده می‌شود.

وی افزود: این دو ورزشکار کرمانشاهی پس از درخشش در رقابت‌های استند آپ پدل برد لیگ قهرمانی کشور که هفته نخست اردیبهشت ماه به میزبانی چابهار برگزار شد به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه یادآور شد: نگین مهرآیین در بخش ۲۰۰ متر سرعت بانوان در بخش بزرگسالان و مریم حلیمی در ۱۸ کیلومتر با پارو بخش امید از سوی کادر فنی به اردو دعوت شده اند.

وی اضافه کرد: در بخش ۲۰۰ متر بانوان علاوه بر این بانوی ورزشکار کرمانشاهی، انسیه شعبانی و عسل پوردهقانی هر دو از هرمزگان نیز دعوت شده اند.

اختیاری ادامه داد: رقابت‌های جهانی استند آب پدل برد در آبان ماه امسال برگزار می‌شود، اما هنوز از سوی فدراسیون جهانی کشور میزبان آن تعیین نشده است.

ورزشکاران دوومیدانی کار کرمانشاهی در مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور درخشیدند

رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران دوومیدانی کار کرمانشاهی در مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره، یک برنز، یک عنوان پنجمی و یک عنوان هشتمی خوش درخشیدند.

احمد روشن‌زاده افزود: مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان و جوانان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد و دوومیدانی کاران کرمانشاه توانستند به افتخار قهرمانی نائل گردند.

وی به کسب عناوین کسب شده توسط ورزشکاران کرمانشاهی پرداخت و گفت: حسین کیهانی در ماده سه هزار متر با مانع قهرمان ایران و مدال طلا را به خود اختصاص داد و همچنین سبحان احمدی نیز در ماده ۸۰۰ متر به مدال طلا دست یافت.

به گفته وی، مرتضی ناظمی در ماده پرتاب وزنه به مدال نقره دست یافت.

روشن‌زاده ادامه داد: در جریان مسابقات قهرمانی کشور امیرفرزام صفری در ماده ۸۰۰ متر سوم ایران شد و مدال برنز گرفت، آرین آسوق پنجم، مهدی معینی هشتم شد.

رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه اضافه کرد: از تعداد هشت نفر فینالیست در ماده ۸۰۰ متر، چهار نفر از کرمانشاه به فینال راه یافتند.

وی گفت: حسین کیهانی قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا توانست پس از چهار سال محرومیت به اوج آمادگی خود برسد و پس از چهار سال دوری از مسابقات به مدال طلا دست یابد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار