ارتش آمریکا به دنبال ایجاد «نیروی واکنش سریع دریایی» است

نیروی دریایی ایالات متحده یک «نیروی واکنش سریع دریایی» برای انتقال فناوری به اوکراین و تایوان ایجاد می‌کند.

نیروی دریایی آمریکا در حال ایجاد یک سازمان جدید است که هدف آن به کارگیری سریع ابزارهای دریایی برای نبردهای فعلی و بالقوه آینده، از جمله در اوکراین و تایوان است.

به گزارش دیفنس نیوز، این «نیروی واکنش سریع دریایی» وظایف فوری از وزارت دفاع دریافت می‌کند و در سراسر نیروی دریایی و تفنگداران دریایی - از جمله آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، دفاتر کسب، جنگنده‌های ناوگان و حامیان منابعی که می‌توانند بودجه ارائه دهند، کار خواهد کرد تا به سرعت یک راه حل را پیدا و ارائه دهد.

بر اساس اطلاعات دیفنس نیوز، این نیرو که به اختصار «MARCC» نامیده می‌شود در ابتدا بر اوکراین، تایوان و پشتیبانی نیروها در شرایط اضطراری تمرکز خواهد کرد و دارای انعطاف ذاتی برای انطباق با درگیری‌های جدید یا الزامات و وظایف فوری وزارت دفاع آمریکا خواهد بود.

یک منبع در نیروی دریایی آمریکا با آگاهی از راه‌اندازی این نیرو و با بیان این‌که مجاز به صحبت در مورد روند جاری نیست، گفت: «نیروی دریایی در حال حاضر به تعدادی از اختیارات برای این‌که بتوانند سریع نیروها را جایگزین کنند و سریع میدان را رهبری کنند، دسترسی دارد که کنگره در سال‌های اخیر در قانون تصویب کرده است. با این حال استفاده از این نیرو‌ها و نحوه استفاده مؤثر از آن‌ها ناشناخته است.»

این منبع گفت: «نیروی دریایی از زمانی که روسیه در فوریه ۲۰۲۲ به اوکراین حمله کرد، با موفقیت از این ابزار‌ها برای حمایت از این کشور استفاده کرده است و MARCC فرآیند‌هایی را که در ۱۵ ماه گذشته به خوبی کار کرده است، تدوین خواهد کرد. در حالی که جنگ در اوکراین ادامه دارد و وزارت دفاع به طور فزاینده‌ای بر جلوگیری از تهاجم چین به تایوان متمرکز است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
این نیروهای بدبخت آمریکایی اگریک ذره فکر کنند برای که وچه وباچه قیمتی باید بجنگند همه پا به فرار میگذارند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۲۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
دل به دریا بزنیم برای به نمایش گذاشتن اقتدار ایران
درسرتاسرجهان باید
چپمان پرباشد
واین بار در دومین سفر دریایی رزمناوهایمان باید
از نظر تعدد وکیفیت بهبود یابد و دشمن دوباره با استراتژی جدید ایران درحالت انفعالی قرار بگیرد
آخرین اخبار