ارزش اراضی رفع تصرف شده در آذربایجان‌غربی از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ارزش اراضی رفع تصرف شده در این استان طی امسال ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال ۱۶۴ هزار و ۴۵۳ مترمربع از اراضی ملی و دولتی در استان در قالب ۵۰ پرونده شناسایی و رفع تصرف شد، اظهار کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده در این استان به همت یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی طی امسال ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ علیرضا صفرپور با اشاره به آمار اجرای احکام نیز، ادامه داد: همچنین در این مدت برای ۵۲ هزار و ۷۳۴ مترمربع از اراضی تصرفی نیز در قالب ۶ مورد حکم رفع تصرف صادر شده است.

وی ارزش ریالی احکام رفع تصرف شده را نیز ۳۰۱ میلیارد ریال اعلام کرد: و گفت: جلوگیری از هرگونه اختلال، تصرف، تجاوز، ایجاد مزاحمت، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و برخورد با متخلفان و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، یادآور شد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی از سال ۱۳۹۵ در ۱۴ شهرستان تشکیل شده و حدود ۴۵ نفر در این بخش فعالیت و اوضاع اراضی را رصد می‌کنند.

صفرپور تاکید کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی از تخلفات، تعرض و تصرف اراضی ملی و دولتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.