اجرای ۷ پروژه آبرسانی به فضای سبز شهری

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد از اجرای ۷ پروژه آبرسانی به فضای سبز شهری خبر داد.

سیدرضا هاشمی گفت: به‌منظور یکپارچه‌سازی سیستم آبیاری فضای سبز، به کارگیری منابع آبی فرودست در زمان‌های بحران و کم‌آبی و همچنین بهره‌مندی از آب‌های فصلی هفت پروژه توسط این سازمان در دست اجراست.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل تقویت ایستگاه پمپاژ قنات آقا، اجرای خط انتقال آن و اتصال به خطوط تحت فشار پارک ملت به طول حدود ۴۰۰ متر، احداث ایستگاه پمپاژ پارک محله‌ای با ظرفیت ۴۰۰ مترمکعب، بازسازی و تجهیز چاه ۱۲ محرم جنوبی، احداث خط انتقال آب از کمربندی ۱۵ خرداد (انت‌های فارابی تا میدان چهارمحال) جهت اتصال چاه بازار روز به اراضی شرقی شهر و تغذیه فضا‌های سبز به طول حدود ۶۰۰ متر، بازسازی و آبگیری منبع تهلیجان جنوبی با ظرفیت حدود ۴ هزار مترمکعب و احداث منبع ذخیره در تپه باباولی با حجمی بالغ بر ۶ تا ۷ هزار مترمکعب در دستور کار سازمان قرار دارد و با سرعت بالا دنبال می‌شوند.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد، ادامه داد: کلیه این عملیات با استفاده از توان اجرایی و تخصصی سازمان با صرف حداقل هزینه‌های ممکن یعنی ۱۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

هاشمی اضافه کرد: به منظور بهرمندی از منابع آب پایدار و چشم‌انداز توسعه فضای سبز در سال‌های آتی نیز پروژه انتقال پساب بهرام‌آباد با جدیت در حال پیگیری است و مراحل آن جهت اجرا و لوله‌گذاری انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.