لزوم تشکیل شورای هنر در شهرکرد

شهردار شهرکرد بر لزوم تشکیل شورای هنر در این شهر تاکید کرد.

محمدحسین واحدیان اظهار داشت: در برنامه روز شهرکرد همه عوامل مدیریت شهری درگیر بودند و این عملکرد جمعی باعث بروز نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف و برنامه‌ریزی بهتر برای رفع نواقص می‌شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به لزوم تشکیل شورای هنر، افزود: با تشکیل این شورا طرح‌ها با مشورت و همفکری جمعی از نخبگان و متخصصان قابلیت اجرایی پیدا می‌کند و طرح نهایی نتیجه چند فکر خواهد بود.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهر بدون وقفه انجام شود، اظهار داشت: پیرایش شهری و حذف زوائد نیز جزء کار‌های همیشگی است که باید بدون وقفه و به صورت مداوم در شهر انجام شوند.

واحدیان اضافه کرد: البته مردم و کسبه جهت نصب تابلو و سایه‌بان با برنامه‌ریزی و طرح‌های از پیش تعیین شده در مسیر بهبود و سیما و منظر شهر هدایت و متعلقات منصوبه قدیمی با رویکرد نوسازی و بهسازی به مرور حذف می‌شوند تا گامی در راستای ارتقاء کیفی سیما و منظر برداشته شود.

شهردار شهرکرد در خصوص المان‌های شهر، افزود: در راستای المان‌های نصب شده با اماکن موجود از لحاظ محتوا و حجم و اندازه سعی شود با فراخوان و مشورت صاحب نظران المان‌های مناسب و حاضر در شهر جانمایی و نصب شود.

وی ادامه داد: سعی شود امسال با کمک اعضای شورای هنر، المان پر محتوا برای دو میدان شهر ساخته و نصب شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار