مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

مصرف بنزین در استان سمنان سال گذشته ٣۴ درصد بیشتر شد

عبدلی گفت: میانگین مصرف بنزین طی سال ١۴٠١ در محدوده این منطقه ۴۲۹ میلیون لیتر بود که نشان‌دهنده افزایش ۳۴ درصدی در مقایسه با سال قبلش به میزان ۳۳۱ میلیون لیتر است

عبدلی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، از توزیع یک میلیارد و ۳۴۱ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی طی سال گذشته در محدوده منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود خبر داد و به رسانه ها گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ در مجموع ۱۸ درصد افزایش داشت. 

وی بیان کرد: یک میلیارد و ۳۴۱ میلیون لیتر فرآورده نفتی معادل روزانه سه میلیون و ۶۷۶ هزار لیتر انواع گاز مایع، گاز سی‌ان‌جی، بنزین، نفت‌گاز و نفت سفید، طی سال گذشته در محدوده این شرکت توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۵۸۴ هزار تن گاز مایع در سال گذشته توزیع شد، ابراز کرد: این میزان در سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۸۲۳ هزار تن بود که به با انجام کنترل‌ و نظارت‌ها، ۱۳ درصد کاهش مصرف را در سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود ابراز کرد: میانگین مصرف نفت‌گاز نیروگاه‌ها و صنایع در این منطقه طی سال گذشته، معادل ۸۵۰ میلیون و ۱۶۳ هزار لیتر بود که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ با ۷۷۰ میلیون لیتر، از رشد ۱۰ درصدی حکایت دارد.

عبدلی، با بیان اینکه میانگین روزانه مصرف نفت‌گاز طی سال گذشته بالغ بر ۲ میلیون و ۳۲۹ هزار لیتر بود، اظهار کرد: این میزان مصرف، نسبت به مدت مشابه ۲ سال قبل با ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار لیتر، نشان از رشد ۱۰ درصدی مصرف در بازه زمانی یک ساله دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.